praktyki w AVIVA

Szanowni Państwo,

kolejna oferta praktyk – tym razem dla Grupy Aviva pod kierownictwem Jarosława Fuksa, który w firmie Aviva jest menedżerem Działu Zarządzania Relacjami z Klientami i odpowiada za odpowiednie sprofilowanie grup docelowych do kampanii cross&up-sell w grupie Aviva.

Jednym z kluczowych zadań jakie stoją przed firmą, jest zaangażowanie się w projekt retencji. Utrzymanie relacji z klientem jest bardzo ważne, gdyż Aviva ma mocną pozycję na rynku ubezpieczeń emerytalnych (OFE) oraz ubezpieczeń na życie. Budując swoją pozycję na pozostałych rynkach ubezpieczeniowych Aviva nie chce tracić tego co osiągnęła w swojej dotychczasowej działalności. Projekt retencji obejmuje wiele obszarów, natomiast jego elementem kluczowym jest zbudowanie na bazie najnowszych opracowań, modelu danych i analiz predykcyjnych szacujących ryzyko odejścia klienta (odniesienie się do business casów i literatury naukowej). Pierwsza faza czyli zgromadzenie koniecznej w tym zakresie wiedzy biznesowej i naukowej jest elementem praktyk, jakie będą prowadzone w formie. Pozostałe, niestety z racji pracy na rzeczywistych danych klientów będą dostępne tylko dla pracowników działu, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie dostępu do danych wrażliwych klientów. Praktyka będzie mogła być częściowo odmiejscowiona (przeprowadzana poza Warszawą np. w Katedrze Informatyki Ekonomicznej przy wykorzystaniu narzędzi zdalnego kontaktu).

Termin do ustalenia, miejsce praktyk: Poznan/Warszawa

Zainteresowane osoby proszę o kontakt.

Osoba kontaktowa: 
Organizator praktyk: 
AVIVA