Konkurs Data Ninja polegał na rozwiązaniu prawdziwego problemu biznesowego z obszaru big data, uczenia maszynowego oraz analityki biznesowej. Przedstawiciele SKN Data Science, Alex Drożdż oraz Kacper Kwaśnioch, zajęli I miejsce w tym konkursie.
Celem zadania w konkursie było przygotowanie modelu prognozującego ceny mieszkań i domów na polskim rynku nieruchomości. Na podstawie udostępnionych danych historycznych należało stworzyć model, który przewidzi ceny dla nowo dodanych ogłoszeń. W konkursie były oceniane: dokładność predykcji modeli oraz jakość rozwiązań, w których był zaprezentowany proces analizy i transformacji danych, uczenia modelu oraz wytłumaczenia jego predykcji zarówno dla całego zbioru jak i pojedynczych punktów w danych. Rozwiązanie były ocenione przez ekspertów z serwisu Grupy OLX.
Serdecznie gratulujemy!
Dyplom za zajęcie I miejsca w konkursie Data Ninja:
Więcej informacji o konkursie na stronie: www.kaggle.com/c/ue-data-ninja-otodom-challenge-2020/overview/description